טקסט הודעת פורום
| 10/9/2009 11:37:00 AM |
|
נושא: סוג תאריך: 10/9/2009 11:37:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
הי, הרעשים יכולים להיות בגלל דגם הברקס. לי היה בעבר הייז סול שסבלו מרעשים, כמו כן ישנם חברות ודגמים אחרים שסובלים מרעשים - לפעמים הפתרון הוא ברפידות אחרות ולפעמים צריך לסבול בשקט .... או ברעש :p
|
חזרה לפורום |
|
|