הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2009 11:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  סוג
נושא: סוג תאריך: 10/9/2009 11:37:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

הי,
הרעשים יכולים להיות בגלל דגם הברקס.
לי היה בעבר הייז סול שסבלו מרעשים, כמו כן ישנם חברות ודגמים אחרים שסובלים מרעשים - לפעמים הפתרון
הוא ברפידות אחרות ולפעמים צריך לסבול בשקט .... או ברעש   :p


חזרה לפורום