טקסט הודעת פורום
10/9/2009 11:55:00 AM
יובל יחיעם
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
10/9/2009 11:55:00 AM
מחבר/ת:
יובל יחיעם
קניראה אתה צודק, אני אסבול את זה בשקט. :((
חזרה לפורום