נושא: עשית פה בלאגן שלם תאריך: 10/9/2009 10:09:00 PM
מחבר/ת: תנין ורוד
קודם כל, למה את רוצה לבנות אופניים לבד על שלדה שנמכרת הרבה ביד שניה ? יש אופניים כאלה לקניה שלמים. יתרה מזאת סכום החלקים ששמת עד עכשיו הוא למעלה מ 5500 ש"ח וזה עוד לפני גלגלים, כידון, מוט אוכף, סטם, הד סט, מעצורים, גריפים, שרשרת שזה עוד 2000-5000 ש"ח. בתקציב הזה, אתה כבר יכול לקנות חדש או לפחות שנתון 2008. עכשיו לחלקים עצמם: 1. קסטה - צריך לקנות חדש, יד שניה בדרך כלל לא יעבוד טוב. ישנה שחיקה על הקסטה, שלא תעבוד טוב עם שרשרת חדשה. 2. הקראנק ששמת פה הוא קראנק לאופני כביש בכלל. 3. ציר מרכזי, לא יתאים לקראנק הזה.
התהליך שנכון שלך צריך להיות שקודם כל תגדיר מה אתה מחפש באופניים שלך, מה סגנון הרכיבה ואיזה דברים חשובים לך באופניים. אחרי זה תגדיר תקציב. אחרי זה תנסה למצוא אופניים שמתאימים לך בתקציב המתאים. בניה משלדה תבוא בדר"כ כשיש לך שלדה יחודית מאוד שאתה רוצה ושלא מגיעה בנויה/המפרט של האופניים הבנויים לא מתאים לך.
אני מסייג את דברי במקרים שפשוט בא לך לבנות אופניים מחלקים שאתה בחרת ולא בגלל שזה המפלט האחרון.
נ.ב אני בניתי אופניים משלדה וחלקים שבחרתי, וזה בגלל שהאופניים שהמפרט איתו האופניים מוצעים לא התאים לי.
|