טקסט הודעת פורום
| 10/10/2009 12:35:00 PM |
|
נושא: הריין תאריך: 10/10/2009 12:35:00 PM
מחבר/ת: יונתן קריספיל
נראות כמו הדגם הכי מוצלח ומתאים לך מהרשימה שנתן קודמי...
חוץ מזה שיש איזה בחור בהרים שמוכר מונגוס קייבר. הוא מוכר שלדה אבל נדמה לי שיש לו את כל שאר האופניים ובטח במחיר טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|