נושא: שלום לכולם תאריך: 10/10/2009 7:39:00 PM
מחבר/ת: Elyakim B-H
רצינו לומר תודה רבה לכל הרוכבים שהגיעו למרוץ רפאל, רמת ישי. לנו למשפחה, היה ממש כיף לראות את כולם משתתפים , נהנים ושמחים. ברכות לזוכים. תמונות ותוצאות יוספו בקרוב. נדאג להוציא הודעה ריכוזית למייל וגם לפרסם כאן.
שבוע נפלא ושנה טובה
וניפגש שוב בשנה הבאה, סוכות 2010
|