הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2009 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Elyakim B-H עם תוכן  שלום לכולם
נושא: שלום לכולם תאריך: 10/10/2009 7:39:00 PM
מחבר/ת: Elyakim B-H

רצינו לומר תודה רבה לכל הרוכבים שהגיעו למרוץ רפאל, רמת ישי.
לנו למשפחה, היה ממש כיף לראות את כולם משתתפים , נהנים ושמחים.
ברכות לזוכים.
תמונות ותוצאות יוספו בקרוב.
נדאג להוציא הודעה ריכוזית למייל וגם לפרסם כאן.

שבוע נפלא ושנה טובה

וניפגש שוב בשנה הבאה, סוכות 2010


חזרה לפורום