נושא: לגבי הדופק שלך תאריך: 10/10/2009 8:31:00 PM
מחבר/ת: niv niv
אין מה להתרגש. אני בן 38. רכיבה בדופק התאוששות עבורי היא בטווח של 140. הדופק המירבי שהגעתי עם אופניים (לפני 3 שבועות) היה 192. בכל אימון עליות חזק אני עובר את ה -180. יתרה, הסף שלי הוא סביב ה- 175. איך בודקים מהו הסף? רכיבה של 30 דקות (אחרי חימום טוב מאוד) תן מה שאתה יכול ברכיבה, אחרי 10 דקות של רכיבה תתחיל למדוד את הדופק הממוצע, מה שנותן לך הממוצע של ה-20 דקות האחרונות הוא ה"סף, האנאירובי שלך (תחתיו יש לבצע את מרבית האימונים. לגבי דופק מרבי? 5 דקות מאמץ מתגבר, ספרינט הכי חזק בסוף - כנראה יוביל אותך לדופק מרבי ממנו "גזור" את תוכנית האימונים. בהצלחה.
|