נושא: תודה ניב תאריך: 10/10/2009 10:17:00 PM
מחבר/ת: דוד קלדרון
אחרי שקראתי את הכתבה בלינק שהביא אלעד, החלטתי לנסות לשרוף שומנים. (טווח דופק אצלי - 110-128). יצאתי בערב לרכיבה רגועה לנמל יפו וחזרה. (אני גר בפ"ת.) הרכיבה לקחה לי 45 דקות לכל צד וסיימתי אותה במצב שהייתי יכול לעשות אותה שוב בלי שום בעיה. אותה רכיבה בדיוק במצב "קריעה", דהיינו דופק 160 וצפונה, לקחה לי 30 דקות לצד אבל אחרי רכיבה כזו הייתי חוזר תשוש ברמות לא בריאות מה שהביא אותי למסקנה שרכיבה של שעה בדופק ממוצע של 147, מביאה (אותי בכל אופן) למצב של אימון-יתר. לכן, למרות שמבחינת סיבולת אני מסוגל להחזיק דופק גבוה לזמן ארוך יחסית, ההרגשה הרעה שבאה אחר כך גרמה לי להוריד הילוך תרתי משמע, ולעבור לתקופת-מה לרכוב בדופק של עד 70 אחוז, על מנת לבנות את הכושר בצורה יותר מתונה. כרגע אני קצת פוחד ללחוץ כי כבר היו מקרים של דום-לב גם אצל רוכבים מקצועיים.
בכל אופן, תודה על המידע. נרשם והופנם! :-)
|