טקסט הודעת פורום
| 11/11/2002 9:28:00 PM |
|
נושא: חבל שאין פרוט על הספורט תאריך: 11/11/2002 9:28:00 PM
מחבר/ת: אילן
:suss: הרי הם רוב רובם של המשתתפים, והאנשים שמניעים את כל העניין בתחרויות. בשום מקום אין מידע מי ניצח, וכמה זינקו למרוץ. כמעט מושלם איתי... 4.9 בסה"כ. :suss: אבל עדיין טוב מאוד במה שסיקרתה
|
חזרה לפורום |
|
|