טקסט הודעת פורום
| 10/12/2009 8:35:00 AM |
|
נושא: שאלה לגבי קפיצות שרשרת תאריך: 10/12/2009 8:35:00 AM
מחבר/ת: אבי יער
בזמן האחרון השרשרת שלי קופצת אך ורק כאשר אני מעביר להילוך שלישי (בקדמי)גם במהירות גבוהה ללא מאמץ על השרשרת.בשאר ההילוכים אין בעיה בכלל כולל במאמץ. אשמח לקרוא את דעתכם לסיבה האפשרית.
|
חזרה לפורום |
|
|