הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2009 11:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  האם השרשרת מחליקה בקראנק או בקסטה?
נושא: האם השרשרת מחליקה בקראנק או בקסטה? תאריך: 10/12/2009 11:55:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

אם ההחלקה בקראנק, כנראה שהשיניים בפלטה הגדולה שבורות או שחוקות מאוד - ניתן להחליף אותה.

אם החלקה בקסטה, כנראה שהקסטה שחוקה אבל זה בניגוד להגיון שרק בפלטה הגדולה זה קורה - יותר הגיוני שזה יחליק בקסטה כשאתה על הפלטה הקטנה בקראנק.

צרף תמונות...


חזרה לפורום