נושא: האם השרשרת מחליקה בקראנק או בקסטה? תאריך: 10/12/2009 11:55:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
אם ההחלקה בקראנק, כנראה שהשיניים בפלטה הגדולה שבורות או שחוקות מאוד - ניתן להחליף אותה.
אם החלקה בקסטה, כנראה שהקסטה שחוקה אבל זה בניגוד להגיון שרק בפלטה הגדולה זה קורה - יותר הגיוני שזה יחליק בקסטה כשאתה על הפלטה הקטנה בקראנק.
צרף תמונות...
|