טקסט הודעת פורום
10/12/2009 1:52:00 PM
אבי יער
זה מה שמוזר גם לי!
נושא:
זה מה שמוזר גם לי!
תאריך:
10/12/2009 1:52:00 PM
מחבר/ת:
אבי יער
לפעמים זה עובד ואני מדבר על גלגלים 3-6 באחורי בירידה אפילו .אחרי שהשרשרת עוזבת את הגלגל הגדול היא כמו מתקפל.
חזרה לפורום