הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2009 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי יער עם תוכן  זה מה שמוזר גם לי!
נושא: זה מה שמוזר גם לי! תאריך: 10/12/2009 1:52:00 PM
מחבר/ת: אבי יער

לפעמים זה עובד ואני מדבר על גלגלים 3-6 באחורי בירידה אפילו .אחרי שהשרשרת עוזבת את הגלגל הגדול היא כמו מתקפל.


חזרה לפורום