טקסט הודעת פורום
| 10/12/2009 5:33:00 PM |
|
נושא: אופני זנב קשיח תאריך: 10/12/2009 5:33:00 PM
מחבר/ת: אהוד שלו
רציתי לשמוע או לקבל חוות דעת על שלדה סנטה קרוז קמיליון. אני הולך לצייד אוותה באבזור ל xc אבל לא הצלחתי לשמוע עליה יותר מידי כי פשוט לא הרבה קונים זנב קשיח במחירים האלה.
אשמח להמלצות או חוות דעת.
|
חזרה לפורום |
|
|