נושא: מסכים לחלוטין עם איתן :rating: תאריך: 10/12/2009 8:32:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מעבר לכך, למה החלטת לבנות מחלקים אופניים שקיימות בשוק יד שניה במצב סביר ובסכום שהגדרת מראש?
כאב ראש לא קטן להרכיב אופניים מחלקים, לא כל שכן מחלקים יד שניה שלא בטוח מה עבר עליהם ואם ישרתו אותך נאמנה כמו חדשים.
יש גם את הבעיה שיכול להיות שחלק מהחלקים לא יתאימו, לדוגמא: אורך כבלי בלם, סוג מעביר קידמי (טבעת עליונה או תחתונה או משיכה עילית או תחתית), אורך סטירר של בולם, מתאמים של הבלמים לבולם וכד´
ברשימה שלך חסרים: 1. מוט אוכף 2. אוכף 3. גריפים
שורה תחתונה, המלצתי, תשקיע את הזמן בלחפש אופניים טובות ביד שניה, שעם התמקחות על המחיר ובדיקה אצל מכונאופן טוב יעלו לך פחות מלהרכיב כמו שהגדרת - ואת ההפרש תשקיע בחלקים שדורשים החלפה, שדרוג או טיפול.
בהצלחה :)
|