נושא: שאלה על אופניים יד שניה תאריך: 10/12/2009 8:38:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם
טוב, ירדתי מהרעיון להרכיב אופניים כל חלק בנפרד (לפחות בינתיים).
אבל חשבתי על כמה אופניים. ראיתי את האופניים האלה: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketVi...D=101959#Image או אלא: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketVi...D=101959#Image
ויש לי כמה שאלות: 1. איזה שנה הם? 2. תנו מפרט. 3. שווה לי לקחת את האופניים בלי בולם קידמי (ולקנות טאלס), בלי גלגלים ובלי הילוכים? ולקנות בעצמי יותר טובות.. ולכמה ניראלכם הוא ירד? 4. הולם אחורי טוב? 5. איך העיסקה? (מבחינת מחיר ומוצר)
לא קשור- איך האופניים האלה לAM ומיני DH..: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketVi...D=103538#Image http://www.harim.co.il/Yad2/MarketVi...D=103564#Image
תודה מראש לעוזרים! :)
|