הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2009 7:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל עם תוכן  צריך יעוץ לגבי אופני כניסה סקוט yz2
נושא: צריך יעוץ לגבי אופני כניסה סקוט yz2 תאריך: 10/14/2009 7:22:00 PM
מחבר/ת: אייל

היי,
אני מעוניין לקנות כאופני כניסה scott yz2 יד שניה בסביבות ה 1000 ש"ח.
מה אתם אומרים?
האם שווה להוסיף 200-300 ש"ח לאופני יד שניה טובות יותר?
מה אתם אומרים על המחיר בהנחה שמצב האופניים טוב מאד?

תודה מראש





חזרה לפורום