נושא: צריך יעוץ לגבי אופני כניסה סקוט yz2 תאריך: 10/14/2009 7:22:00 PM
מחבר/ת: אייל
היי, אני מעוניין לקנות כאופני כניסה scott yz2 יד שניה בסביבות ה 1000 ש"ח. מה אתם אומרים? האם שווה להוסיף 200-300 ש"ח לאופני יד שניה טובות יותר? מה אתם אומרים על המחיר בהנחה שמצב האופניים טוב מאד?
תודה מראש
|