טקסט הודעת פורום
10/15/2009 11:28:00 AM
איתן ברמן
איזה בולם יש לו מלפנים??
נושא:
איזה בולם יש לו מלפנים??
תאריך:
10/15/2009 11:28:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
למעלה כתבת מאניטו סלייט, אבל במפרט מופיע מאניטו ספלייס.
הספלייס יותר טוב מהסלייט. למה הוחלפו?
חזרה לפורום