הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2009 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  תקשיב אחי
נושא: תקשיב אחי תאריך: 10/15/2009 2:09:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

אין לי מושג את מה שבעברית העתקתי מהאתר trek של ישראל

מה שרשום באנגלית זה המפרט של trek בחו´´ל העתקקתי את המפרט באנגלית משםם

חוץ מזה מה ההבדל כל כך אחי?

וחוץ מזה האופניים טובות והמחיר שווה?


חזרה לפורום