טקסט הודעת פורום
| 10/15/2009 2:09:00 PM |
|
נושא: תקשיב אחי תאריך: 10/15/2009 2:09:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
אין לי מושג את מה שבעברית העתקתי מהאתר trek של ישראל
מה שרשום באנגלית זה המפרט של trek בחו´´ל העתקקתי את המפרט באנגלית משםם
חוץ מזה מה ההבדל כל כך אחי?
וחוץ מזה האופניים טובות והמחיר שווה?
|
חזרה לפורום |
|
|