נושא: יש לזה סיבה... תאריך: 11/11/2002 9:38:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום
ת´שמע, הכמות חומר ענקית פשוט ואני רק בנאדם אחד. זה די קשה לעשות את הדברים הבאים יחד: א. להיות ולעודד את הקבוצה שלך. ב. לצלם תמונות. ג. לעזור לקבוצה שלך בזמן התחרות. ד. אחרי הסיום ללכת לטקס ולצלם. ה. להכין את הראיון שאתה רואה באתר ה-RIM. ו. להירגע קצת. ז. להכין את הכתבה על העלית שרק היא גזלה ממני זמן מכובד מאוד. ח. לנהל את אתר הקבוצה ולעדכן אותו בנוסף את האתר ה-RIM.
עכשיו אתה רוצה שאת כל זה אני אכפיל בשתיים :confused:
אני מצטער שזה ככה - אבל יש גבול ליכולות.
|