טקסט הודעת פורום
10/15/2009 8:59:00 PM
אנדרי
אופני tirade 4.0
נושא:
אופני tirade 4.0
תאריך:
10/15/2009 8:59:00 PM
מחבר/ת:
אנדרי
שלום לכולם,
רציתי לדעת אם אני יכול להגביה את ההגה באופניים הללו ?
תודה לכל העוזר. :rating:
חזרה לפורום