הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/15/2009 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי עם תוכן  אופני tirade 4.0
נושא: אופני tirade 4.0 תאריך: 10/15/2009 8:59:00 PM
מחבר/ת: אנדרי

שלום לכולם,
רציתי לדעת אם אני יכול להגביה את ההגה באופניים הללו ?
תודה לכל העוזר. :rating:


חזרה לפורום