נושא: החלפת סוג בלמים באופני Scott Aspect 50 2009 תאריך: 10/16/2009 8:48:00 AM
מחבר/ת: אלי שלי
שלום, ברצוני להחליף/לשדרג את הבלמים באופניים שברשותי לבלמי דיסק מכאניים. כיום האופניים עם הבלמים המקוריים מהחברה (V). ראיתי שקיימת הכנה לקליפרים על השלדה אך אין הכנה לדיסק על הג´אנטים. מה עליי לעשות? איזו מידת דיסק מתאימה? להחליף ג´אנטים? אשמח לכל עצה בנושא...
תודה. אלי.
|