הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2009 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי יער עם תוכן  מצאתי!!!!!!!!!!!!
נושא: מצאתי!!!!!!!!!!!! תאריך: 10/16/2009 9:53:00 AM
מחבר/ת: אבי יער

אחד השיניים בגלגל הקדמי קיבל כנראה מכה והקצה שלו התעקם קצת אבל מספיק בשביל לתפוס את השרשרת ולהקפיץ אותה שתתקע.שייפתי קצת את הגרדים בקצה והכל בסדר!


חזרה לפורום