טקסט הודעת פורום
| 10/16/2009 9:53:00 AM |
|
נושא: מצאתי!!!!!!!!!!!! תאריך: 10/16/2009 9:53:00 AM
מחבר/ת: אבי יער
אחד השיניים בגלגל הקדמי קיבל כנראה מכה והקצה שלו התעקם קצת אבל מספיק בשביל לתפוס את השרשרת ולהקפיץ אותה שתתקע.שייפתי קצת את הגרדים בקצה והכל בסדר!
|
חזרה לפורום |
|
|