הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2009 12:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מישר עם תוכן  בעיה במעביר Acera
נושא: בעיה במעביר Acera תאריך: 10/16/2009 12:22:00 PM
מחבר/ת: מישר

שלום לכולם,

לא מזמן החלפתי את המעביר האחורי לשימאנו ACERA , עקב שבירה של המעביר הישן.

הכול היה טוב ויפה,עד אתמול.

מאתמול התחילו ההעברות במעביר האחורי להיות מאוד נוקשות, כל הורדת הילוך מלווה בדפיקה ואובדן כח.
ניסיתי לכוון את כל המעביר מחדש , ההילוכים עצמם מכוונים ופה אני לא רואה בעיה
העלאת ההילוכים מ7 ל1 חלקה ומדוייקת, הדפיקות קורות רק בהורדת הילוכים.

איך אני יכול לסדר את זה ?
אני כבר מתחיל להתייאש מהאופניים האלה (מרידה סאב 9)....
יש לציין שבמעביר יש את הברגים של הH L, רגולאז´ ועוד בורג שקובע את הזווית שלו לעומת השלדה

תודה :D


חזרה לפורום