טקסט הודעת פורום
| 10/16/2009 12:48:00 PM |
|
נושא: לגבי החלפת סוג הבלמים תאריך: 10/16/2009 12:48:00 PM
מחבר/ת: alon tenenbaum
:eek: אם אין על הנאבות הכנה לרוטור בתצורה של סנטר-לוק או חיבור רוטור בעזרת 6 ברגים,אתה צריך כניראה להחליף גלגלים עם נאבות שניתן להרכיב עליהן רוטורים. אם החלטת להחליף בכל זאת,עשה זאת אצל מכונאי .
|
חזרה לפורום |
|
|