הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2009 12:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alon tenenbaum עם תוכן  לגבי החלפת סוג הבלמים
נושא: לגבי החלפת סוג הבלמים תאריך: 10/16/2009 12:48:00 PM
מחבר/ת: alon tenenbaum

:eek: אם אין על הנאבות הכנה לרוטור בתצורה של סנטר-לוק
או חיבור רוטור בעזרת 6 ברגים,אתה צריך כניראה להחליף
גלגלים עם נאבות שניתן להרכיב עליהן רוטורים.
אם החלטת להחליף בכל זאת,עשה זאת אצל מכונאי .


חזרה לפורום