נושא: מה קרה אתמול? תאריך: 10/16/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אסרה איננו המעביר הכי טוב שיש. בהגדרה הוא מיועד לרכיבות רגועות בשבילים נוחים. אם אתה מתפרע בשטח קשה ו/או קופץ וכאלה, יש להניח שהוא לא יחזיק לאורך זמן.
כמה זמן עבר מהרכבת המעביר עד תחילת הבעיות? החלפת גם כבלים ו/או מובילים? איך ההילוכים עוברים בסוף?
שני דברים עולים בראשי: * הכבלים חדשים, ונימתחו מעט. מתיחה של קליק או שניים עשויה לפתור את הבעיה. * הכבל לא הודק היטב, והחליק מעט. לודא שהוא מהודק היטב, ולכוון שוב.
בהצלחה
|