נושא: תשובה תאריך: 10/16/2009 8:27:00 PM
מחבר/ת: מישר כ.
כמה שההילוך יותר גבוה (לקראת 7) יש דפיקות יותר חזקות... לפני האסרה היה מעביר טורניי. סגנון הרכיבה שלו הוא רגוע 20-25 קמ"ש למרחק של 20 +- ליום. את המעביר הרכבתי לפני שבוע , בהתחלה המעביר עבד פיקס. החלפתי גם כבל , את המוביל לא החלפתי עדיין כי אין לי קאטר לחתוך אותו.
מה הכוונה מתיחה של קליק ?
תודה.
|