הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2009 8:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מישר כ. עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 10/16/2009 8:27:00 PM
מחבר/ת: מישר כ.

כמה שההילוך יותר גבוה (לקראת 7) יש דפיקות יותר חזקות...
לפני האסרה היה מעביר טורניי.
סגנון הרכיבה שלו הוא רגוע 20-25 קמ"ש למרחק של 20 +- ליום.
את המעביר הרכבתי לפני שבוע , בהתחלה המעביר עבד פיקס.
החלפתי גם כבל , את המוביל לא החלפתי עדיין כי אין לי קאטר לחתוך אותו.

מה הכוונה מתיחה של קליק ?

תודה.


חזרה לפורום