נושא: לסובב מעט את הריגולאז´ לכיוון של פתיחה תאריך: 10/17/2009 1:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כשמרכיבים כבל חדש, על פי רוב לאחר כמה רכיבות צריך למתוח מעט, משום שהוא מתארך. זה ממש מעט - קליק או שניים (בסיבוב הרגולאז´ יש קליקים של 1/8 או 1/6 סיבוב).
בכתבה שלהלן מוסברים כל העקרונות:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=346
בהצלחה
|