הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2009 2:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noamgri . עם תוכן  אולי הצלבה?
נושא: אולי הצלבה? תאריך: 10/17/2009 2:15:00 PM
מחבר/ת: noamgri .

על איזה הילוך מקדימה אתה רוכב שאתה מעביר ל 7?


חזרה לפורום