נושא: אני קצת לא בטוח מהו כיוון ה7 תאריך: 10/17/2009 6:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בגדול, שני המצבים הקיצוניים לא נקבעים על ידי הריגולאז´, אלא על ידי הגובלים (שני הברגים הקטנים H ו L). יכול להיות שצריך כיוון עדין של הגובל הרלבנטי.
לפי התיאור שלך זה בהעברה להילוך המהיר ביותר. אם זה הפוך - יכול להיות שיש לך קסטה עם "מגה הילוך", כלומר ההפרש בין ההילוך הקל ביותר (גלג"ש גדול ביותר) לבין זה שאחריו כפול מהרגיל, וכביכול "מרוויח" עוד יחס העברה. אני לא מת על הפטנט הזה, ואולי זה מקצין חוסר תיאום מזערי בגובל.
שבוע טוב
|