הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2009 7:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון עם תוכן  התקנת קרניים
נושא: התקנת קרניים תאריך: 10/17/2009 7:51:00 PM
מחבר/ת: שרון

שלום,
אני מעוניין להתקין קרניים בכידון אך אני לא מעוניין לחתוך או להזיז את הגריפים ולקבע את הקרניים על הכידון.
ראיתי סופיות כידון שדוחפים בצד הכידון ועליהן מתקינים את הקרניים.
העניין הוא, שאני לא רואה פריט כזה באתר ומהיכן ניתן לרכוש את החלק.
אשמח להצעות כיצד להתקין או מהיכן לרכוש.
תודה.


חזרה לפורום