נושא: תיקון פנצר- גודל צמיג, ובעיה בבולמים תאריך: 10/18/2009 3:43:00 PM
מחבר/ת: דור אטיאס
יש לי אופני ספשלייזד הרדרוק חדשות, יש לי פנצר בגלגל האחורי. על הצמיג רשום שגודל הפנימית צריכה להיות 26x2.00 ולי יש בבית פנימית שגודלה 26x1.90 האם זה משנה? האם יש אפשרות להתקין את הפנימית שיש ברשותי? תודה על העזרה! כמו כן יש לי עוד בעיה. יש לי מעצורי דיסק מכניים ושאני בולם יש ציפצופים מהמעצורים. האם יש לזה פתרון?
|