הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2009 4:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אין בעיה עם הפנימית
נושא: אין בעיה עם הפנימית תאריך: 10/18/2009 4:09:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הרכבת פנימית במידה מעט יותר קטנה כמו במקרה שלך אפשרית בהחלט. הפנימית תהיה רגישה יותר לפנצ´רים, אבל לא במידה משמעותית.

לגבי בלמים, יש הרבה בלמים טובים ויקרים שחורקים. תמיד אפשר לפרק, לשייף ממש בעדינות את הדיסקים והרפידות. לפעמים זה עוזר.


חזרה לפורום