נושא: אין בעיה עם הפנימית תאריך: 10/18/2009 4:09:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הרכבת פנימית במידה מעט יותר קטנה כמו במקרה שלך אפשרית בהחלט. הפנימית תהיה רגישה יותר לפנצ´רים, אבל לא במידה משמעותית.
לגבי בלמים, יש הרבה בלמים טובים ויקרים שחורקים. תמיד אפשר לפרק, לשייף ממש בעדינות את הדיסקים והרפידות. לפעמים זה עוזר.
|