נושא: סשן מתאריך 18.8.09 תאריך: 10/19/2009 12:25:00 AM
מחבר/ת: בר אלגריסי
סשן למי שעדיין לא מבין זה שקבוצת רוכבי BMX (במיקרה שלנו) יוצאים לרכב בקבוצה של מינימום 4 רוכבים ,אחרי שמיתאמנים על תרגילים למניהם יוצאים לכל מיני ספוטים (מקומות לרכב) על מנת להנות ולשבור את הגוף :rolleyes: . יש אתר אחד בארץ הנקרא :www.israelbmx.co.il ובו תוכלו למצוא סירטונים תמונות ומידע הקשורים לתחום הBMX .
טוב זהו לבינתיים .מקווה שתהנו,להיתראות ;) ..
|