טקסט הודעת פורום
| 10/19/2009 11:11:00 AM |
|
נושא: נשבר לי מזלג אחורי תחתון תאריך: 10/19/2009 11:11:00 AM
מחבר/ת: אייל א
שלום, יש לי אופניים Diamondback Xsl Comp כפי הנראה דגם שנת 2004. נשבר לי המזלג האחורי התחתון (תמונה מצורפת) האם ניתן לרתך (שלדת אלומיניום) להחליף חלק? למי כדאי לפנות? תודה אייל
|
חזרה לפורום |
|
|