הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2009 11:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל א עם תוכן  נשבר לי מזלג אחורי תחתון
נושא: נשבר לי מזלג אחורי תחתון תאריך: 10/19/2009 11:11:00 AM
מחבר/ת: אייל א

שלום,
יש לי אופניים Diamondback Xsl Comp
כפי הנראה דגם שנת 2004.
נשבר לי המזלג האחורי התחתון (תמונה מצורפת)
האם ניתן לרתך (שלדת אלומיניום)
להחליף חלק?
למי כדאי לפנות?
תודה
אייל


חזרה לפורום