טקסט הודעת פורום
| 10/19/2009 4:23:00 PM |
|
נושא: חישוב צריכת אנרגיה תאריך: 10/19/2009 4:23:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
תודה על התשובה! אני תוהה כיצד המחשבים הללו מחשבים את צריכת האנרגיה - האם זה חישוב פשוט של מרחק ומשקל הרוכב או שהמחשב לוקח בחשבון את הדופק, שיפועים סיבובי פדלים וכו...
|
חזרה לפורום |
|
|