טקסט הודעת פורום
10/20/2009 1:41:00 PM
הדר מאיר
יש לי גלגלי mavic cross ride
נושא:
יש לי גלגלי mavic cross ride
תאריך:
10/20/2009 1:41:00 PM
מחבר/ת:
הדר מאיר
בירידות מהירות ללא פידול יש לי רעש מהגלגל האחורי מה הבעיה "?
חזרה לפורום