הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2009 1:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  הדר מאיר עם תוכן  יש לי גלגלי mavic cross ride
נושא: יש לי גלגלי mavic cross ride  תאריך: 10/20/2009 1:41:00 PM
מחבר/ת: הדר מאיר

בירידות מהירות ללא פידול יש לי רעש מהגלגל האחורי מה הבעיה "?


חזרה לפורום