טקסט הודעת פורום
| 10/20/2009 4:52:00 PM |
|
נושא: בקשר לאופניים!? תאריך: 10/20/2009 4:52:00 PM
מחבר/ת: דור שרעבי
אני חדש פה בפורום וגם באופניים.... אני רוצה עכשיו לקנות שיכוך מלא בתקציב של עד 3000 וחריגה של 500 עם מישהו יכול להמליץ לי אפילו יד 2 אני יודה לו בתודה דור!...
|
חזרה לפורום |
|
|