הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2009 5:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר עם תוכן  דילמה בולם קדמי
נושא: דילמה בולם קדמי תאריך: 10/20/2009 5:39:00 PM
מחבר/ת: עמיר

חברים יקרים לפני דילמה:
האם לטפל בבולם MZ COMP שנת 2004 (סדר גודל של כ-350 שקלים לפחות) או להחליפו (בעלות לפחות כפולה) ? אם להחליף יש הצעות לבולמים באותה רמה?

אציין שאני רוכב בעיקר XC ומעט סינגלים.

תודה.


חזרה לפורום