טקסט הודעת פורום
| 10/20/2009 5:39:00 PM |
|
נושא: דילמה בולם קדמי תאריך: 10/20/2009 5:39:00 PM
מחבר/ת: עמיר
חברים יקרים לפני דילמה: האם לטפל בבולם MZ COMP שנת 2004 (סדר גודל של כ-350 שקלים לפחות) או להחליפו (בעלות לפחות כפולה) ? אם להחליף יש הצעות לבולמים באותה רמה?
אציין שאני רוכב בעיקר XC ומעט סינגלים.
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|