נושא: אני ממליץ גם על החלק השני בספר . הספר פנומנלי תאריך: 11/12/2002 9:45:00 PM
מחבר/ת: אופיר
מדובר על אדם שהוא פנומן בכל רמ"ח אבריו הסיפור נוגע ללב מתחילתו ועד סופו המאוד אופטימי. ללא ספק ספר מומלץ לכל אדם שאוהב את החיים ומוכן לעשות הכל רק כדי לחיות . וארמסטרונג בהחלט רצה רק לחזור לחיים כל השאר היה בעיניו כמשהוא אולי פחות חשוב .
|