נושא: רעש Mavic תאריך: 10/21/2009 9:45:00 AM
מחבר/ת: רן ש.
נתקלתי בבעיה זו מספר פעמים עם גלגלי Mavic. הרעש נובע מהלב של הנאבה. זה החלק שעליו יושבת הקסטה. בתוכו יש מנגנון ראצ´ט (פריילוף) ומיסבים. בנאבה של Mavic, במקום מיסב כדורי שמו טבעת החלקה לבנה מטפלון. טבעת זו נשחקת ומקבלת צורה אובאלית ואז יש רעש. תנסה לבדוק אם יש חופש. תחזיק את הקסטה ותנסה להזיז אותה לצדדים בניצב לכיוון הסיבוב. אם יש שם חופש, כנראה שהלך הלב. אפשר להחליף רק את הלב אבל אני לא יודע היכן משיגים אותו בארץ בימינו והוא לא זול. ראה קישור Youtube http://www.youtube.com/watch?v=FzoBeJ5HaOI
ראה את החלק עצמו: http://www.spadout.com/p/mavic-freehub-body/
|