הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2009 11:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  למה שלדה ´כזאת´?
נושא: למה שלדה ´כזאת´? תאריך: 10/21/2009 11:35:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

המשולש האחורי הוא החלק הרגיש בד"כ והוא שנשבר.
אם מוצאים שלדה כזו חלקית, סביר שלא יהיה לה משולש תקין.
ואם מוצאים שלדה משומשת שלמה ברמה דומה... כבר לא משנה איזו שלדה זו, לא? כי מעבירים את החלקים... טוב ברור שהגזמתי קצת וכן צריך לעשות בדיקות התאמה, אבל זה גם שיקול.



חזרה לפורום