טקסט הודעת פורום
| 10/21/2009 11:15:00 PM |
|
נושא: פניתי ליבואן (מצמן) - מתברר שיש אחריות על השלדה תאריך: 10/21/2009 11:15:00 PM
מחבר/ת: אייל א
הם מחפשים שלדה חדשה ברמה דומה. יעמדו במ בכל אופן תודה על הטיפים שהובילו לבדיקת האחריות. אעדכן את חברי הפורום לגבי רמת השירות של מצמן בברכה, אייל
|
חזרה לפורום |
|
|