טקסט הודעת פורום
10/22/2009 11:21:00 AM
זיו קנטור
שיכוך מלא
נושא:
שיכוך מלא
תאריך:
10/22/2009 11:21:00 AM
מחבר/ת:
זיו קנטור
איזה סיגנון אתה רוכב?
הארו x6 טיפה יותר אגרסביות .אם אתה רוכב קרוס קנטרי אז הארו שיפט r5 יד 2 מתאימות לך.
חזרה לפורום