הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2009 11:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  שיכוך מלא
נושא: שיכוך מלא תאריך: 10/22/2009 11:21:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

איזה סיגנון אתה רוכב?
הארו x6 טיפה יותר אגרסביות .אם אתה רוכב קרוס קנטרי אז הארו שיפט r5 יד 2 מתאימות לך.


חזרה לפורום