הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2009 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  לבנות אופניים ??? באיזו רמה אתה רוצה ?
נושא: לבנות אופניים ??? באיזו רמה אתה רוצה ?  תאריך: 10/22/2009 8:46:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

אם אתה מחפש לבנות עם חלקים יד שנייה - עדיף לך לקחת אופניים שלמים.
אני בונה רק מחלקים חדשים ואשמח לעזור לך, ראשית תגדיר את סגנון הרכיבה.
אח"כ תבחר שלדה מתאימה לסוג הרכיבה ולמידה שלך ומשם אפשרי להמשיך...
אל תכנס להרפתקה שלא תצא ממנה ...


חזרה לפורום