נושא: לבנות אופניים ??? באיזו רמה אתה רוצה ? תאריך: 10/22/2009 8:46:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אם אתה מחפש לבנות עם חלקים יד שנייה - עדיף לך לקחת אופניים שלמים. אני בונה רק מחלקים חדשים ואשמח לעזור לך, ראשית תגדיר את סגנון הרכיבה. אח"כ תבחר שלדה מתאימה לסוג הרכיבה ולמידה שלך ומשם אפשרי להמשיך... אל תכנס להרפתקה שלא תצא ממנה ...
|