נושא: בעיה במעצורים הידראוליים תאריך: 10/22/2009 9:31:00 PM
מחבר/ת: נמרוד שלום
יש לי בעיה במעצור אחורי הידראולי של אויד, כשמסובבים את הגלגל באויר אחרי 3 סיבובים הוא נעצר בגלל הברקס, אני מזכיר הם חדשות עוד לא נרכבו אפילו,מה אפשר לעשות, ואני אשמח לפישוט הדברים כי אני לא מכיר את כל המושגים (בליווי תמונה בכלל זה יהיה פנטסטי), אשמח לעזרה.
|