הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2009 6:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור שרעבי עם תוכן  כנס....
נושא: כנס.... תאריך: 10/23/2009 6:00:00 PM
מחבר/ת: דור שרעבי

אני רכבתי בעבר וגם כיום יש לי פוג´י פאניק
ואני רוכב בגן הוורדים גבעת טוסקנה ...(מי שמהאזור ראשון מכיר)
ואני רוצה להתחיל לרכב בעוד מקומות...



חזרה לפורום