טקסט הודעת פורום
| 10/23/2009 6:00:00 PM |
|
נושא: כנס.... תאריך: 10/23/2009 6:00:00 PM
מחבר/ת: דור שרעבי
אני רכבתי בעבר וגם כיום יש לי פוג´י פאניק ואני רוכב בגן הוורדים גבעת טוסקנה ...(מי שמהאזור ראשון מכיר) ואני רוצה להתחיל לרכב בעוד מקומות...
|
חזרה לפורום |
|
|