טקסט הודעת פורום
10/24/2009 5:26:00 PM
יריב אזולאי
שאלה..
נושא:
שאלה..
תאריך:
10/24/2009 5:26:00 PM
מחבר/ת:
יריב אזולאי
שלום
יש לי מעט שריטות על האופניים. האם יש צבע מיוחד לאופניים או ווקס או כול חומר אחר שיכול לעזור?? ואם כן איזה וכמה עולה.?
תודה
חזרה לפורום