הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2009 5:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב אזולאי עם תוכן  שאלה..
נושא: שאלה.. תאריך: 10/24/2009 5:26:00 PM
מחבר/ת: יריב אזולאי

שלום

יש לי מעט שריטות על האופניים. האם יש צבע מיוחד לאופניים או ווקס או כול חומר אחר שיכול לעזור?? ואם כן איזה וכמה עולה.?

תודה


חזרה לפורום