טקסט הודעת פורום
10/24/2009 10:09:00 PM
צחי בר סלע
אם לא נרכבו - תחזור לחנות
נושא:
אם לא נרכבו - תחזור לחנות
תאריך:
10/24/2009 10:09:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
אם תיגע, תמיד יוכלו לנסות ולהסיר אחריות.
חזרה לפורום