נושא: Trek6000 תאריך: 10/26/2009 9:51:00 AM
מחבר/ת: איציק פילוסוף
היי, זכיתי בתחרות באופניים מסוג TREK6000, דגם של 2010, מחברת CTC. ברשותי התלוש של הזכייה, וטרם לקחתי את האופניים מהחנות. אני מעוניין למכור את האופניים במחיר של 3400 ש"ח, שזה 20 אחוז הנחה!!! כאשר המחיר בחנות הוא 4250 ש"ח. חשוב לי להדגיש שהקונה יוכל לגשת ביחד איתי לחנות ולקבל את האופניים, ביחד עם אחריות מהחנות וכל מה שסובב לזה. מהרו להתקשר..
|