הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2009 10:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ifat עם תוכן  מתלבטת
נושא: מתלבטת תאריך: 10/26/2009 10:39:00 PM
מחבר/ת: ifat

אופני נגנבו ביום שישי
מתלבטת בין הדגם שנגנב specialized HR XC
או Merida sub 40
או לחזור ל TREK 4300 נשים שגם הם נגנבו, ונהנתי מהם המון
אז מה אתם מציעים, אני רוכבת בעיקר בעיר- האופניים במקום אוטו
ובשבתות טיולי סמי שטח לא משהו מפרך או אתגרי מידי
תודה
:mad: :mad:


חזרה לפורום