נושא: מתלבטת תאריך: 10/26/2009 10:39:00 PM
מחבר/ת: ifat
אופני נגנבו ביום שישי מתלבטת בין הדגם שנגנב specialized HR XC או Merida sub 40 או לחזור ל TREK 4300 נשים שגם הם נגנבו, ונהנתי מהם המון אז מה אתם מציעים, אני רוכבת בעיקר בעיר- האופניים במקום אוטו ובשבתות טיולי סמי שטח לא משהו מפרך או אתגרי מידי תודה :mad: :mad:
|