טקסט הודעת פורום
10/27/2009 1:08:00 AM
אופיר בבלי
האם כדאי לשדרג
נושא:
האם כדאי לשדרג
תאריך:
10/27/2009 1:08:00 AM
מחבר/ת:
אופיר בבלי
ברשותי GT אוולנס 2, האם כדאי לשדרג חלקים (מעבירים, שיפטרים, ציר מרכזי וכו´)
על מנת לקבל אופניים שהם מעבר לרמת כניסה?
חזרה לפורום