הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2009 1:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אופיר בבלי עם תוכן  האם כדאי לשדרג
נושא: האם כדאי לשדרג תאריך: 10/27/2009 1:08:00 AM
מחבר/ת: אופיר בבלי

ברשותי GT אוולנס 2, האם כדאי לשדרג חלקים (מעבירים, שיפטרים, ציר מרכזי וכו´)
על מנת לקבל אופניים שהם מעבר לרמת כניסה?



חזרה לפורום